پردیس یار
پردیس یار
 اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس

 اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس

برای رفع مشکل افزایش جمعیت و به دنبال آن آلودگی هوای تهران در دهه‌های اخیر، چندین شهر در اطراف تهران ساخته شده که شهر پردیس یکی از این شهرها می‌باشد. شهر پردیس که در فاصله 17 کیلومتری شرق تهران تاسیس شده، مرکز شهرستان پردیس است. هدف اصلی از ساخت این شهر در سال 1391، انتقال و کاهش جمعیت از تهران بود تا علاوه بر بهبود وضعیت آلودگی هوا، با ایجاد شهری جدید و امکانات رفاهی، وضعیت زندگی ساکنان آن‌ها هم بهبود پیدا کند. جالب است بدانید که تراکم جمعیتی پایین، آب و هوای پاکیزه و داشتن محیط سرسبز از دلایل محبوبیت پردیس نزد مهاجران و حتی ساکنین تهرانی است. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس هستید، این مقاله برای شماست.

یکی از محبوب‌ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس است. اما پردیس کجاست؟

اگر بخواهیم پردیس را از لحاظ جغرافیایی مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که از شرق آن می‌توان به کوه دماوند و از غرب آن می‌توان به تهران رسید. در واقع شهرستان پردیس از شهر پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شده است. این شهر خوش آب‌وهوا، به 12 منطقه یا فاز تقسیم بندی شده که هر فاز آن متناسب با اینکه مسکونی، تجاری، خدماتی و یا صنعتی است ، دارای امکانات مخصوص به خود است. علاوه بر وضعیت جغرافیایی، آب‌وهوای خوب و امکانات رفاهی، نوساز بودن پردیس باعث شده تا این شهر فرصت طلایی برای سرمایه گذاری داشته باشد و افراد زیادی هم به دنبال سکونت و اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس باشند.

یکی از محبوب‌ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس است. اما پردیس کجاست؟

از میان فازهای مختلف پردیس، فاز 11 آن جزء فازهای مسکونی است؛ این فاز به خاطر قیمت پایین‌ ملک‌های خود، طرفداران ویژه خود را دارد. البته، این فاز همچنان در حال گسترش و توسعه است و روزبه‌روز به امکانات آن افزوده می‌شود. اگر هدف شما اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس است، پردیس یار برای شماست! سایت پردیس یار، جامع‌ترین سایت نیازمندی‌های شهر پردیس است که امکان معاملات ملکی را به شما می‌دهد.

فاز 11 پردیس

فاز 11 پردیس که در منطقه دره آرا واقع شده، مرتفع‌ترین فاز پردیس است؛ همین امر باعث شده تا سطوح ناهموار و شیبدار این منطقه، دورنما و منظره‌های چشم نوازی را به وجود بیاورند. همچنین، از مزایای مرتفع بودن این فاز می‌توان به آب‌وهوای بهتر نسبت به سایر فازهای پردیس اشاره کرد. اما این دلایل، تنها دلایل محبوبیت این فاز و اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس نیستند؛ توسعه شهری و کیفیت بالای سازه‌های این منطقه، نقش مهمی در بهبود زندگی ساکنان این بخش دارد.

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس باشید، باید بدانید که فاز 11 که در رشته کوه‌های البرز ساخته شده، حدود 25 کیلومتر از تهران فاصله دارد. فاصله این فاز که در شمال غرب پردیس قرار گرفته، تا میدان اصلی پردیس تقریبا 9 کیلومتر است. اگر بخواهیم محل دقیق قرارگیری این فاز را بررسی کنیم، باید بگوییم که در قسمت شمالی آزادراه تهران – پردیس و جاده قدیمی تهران – جاجرود قرار گرفته است.

نکته جالب راجع به وضعیت مسکن‌های فاز 11 این است که در این فاز خبری از خانه‌های شخصی ساز و ویلایی نیست. تمامی مساکن آن برج‌ها و آپارتمان‌های چند طبقه است که همه توسط مسکن مهر راه اندازی شده‌اند. این به این معنی است که برای افرادی که به دنبال خرید و فروش و یا اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس هستند، انتخاب‌های زیادی وجود دارد! تنها کافیست سری به پردیس یار بزنید و آگهی‌های مورد نظر خود را پیدا کنید.

مسکن مهر فاز 11 پردیس

همانطور که اشاره شد، فاز 11 پردیس در منطقه‌ای کوهپایه‌ای و با ارتفاع بالا ساخته شده که این امر موجب شده تا آب‌وهوای تمیز و خنک و چشم اندازهای زیبایی داشته باشد. شیب منطقه، باعث ایجاد اختلاف ارتفاع تقریبا 380 متری شده است اما مهندسان با استفاده از روش سکوسازی، از این شیب در راستای زیباسازی چشم انداز بعضی بلوک‌ها بهره برده‌اند.

در فاز 11 پردیس خبری از خانه‌های ویلایی و شخصی‌ساز نیست؛ این یعنی گزینه‌های زیادی برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس وجود دارد. طراحی تمامی خانه‌های این فاز به صورت برج‌های مسکن مهر و خانه‌های آپارتمانی است. پیمانکار شرکت عمران پردیس، شرکت کوزوی ترکیه است که تا بحال توانسته است در پنج زون فاز 11، تعداد 564 برج همسان بسازد. تمامی این برج‌ها دارای پانزده طبقه و 59 واحد اند که برخی از آن‌ها همچنان در دست ساخت قرار دارند. قابل ذکر است که با وجود همسان بودن این برج‌ها، از نظر فضای سبز، رنگ آمیزی و محوطه سازی و به طور کلی ازنظر مشاعات متفاوت ساخته شده‌اند.

مسکن مهر فاز 11 پردیس

قبل از اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس باید راجع به سایر مشخصات این بلوک‌ها بدانید؛ مثلا استفاده از سیستم بتونی قالب تونلی در ساخت آن‌ها؛ استفاده از این سیستم باعث شده تا بلوک‌ها در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار باشند، استهلاک ساختمان کاهش پیدا کند و در نهایت، از به وجود آمدن ترک‌های حرارتی جلوگیری شود. اگر شما هم در پردیس یار آگهی‌های مربوط به اجاره آپارتمان فاز 11 پردیس را دنبال کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که نقشه تمامی برج‌های ساخته شده برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس، همسان و قرینه است؛ یعنی در هر طبقه چهار واحد ساخته شده که در جهت‌های شمال شرقی، جنوب شرقی، شمال غربی و جنوب غربی قرار گرفته‌اند. برای هر یک از این واحدها که در متراژ 86 متر طراحی و ساخته شده‌اند، یک پذیرایی 22 متری، دو خواب 12 و 10 متری و آشپزخانه 7 متری در نظر گرفته شده است. موقعیت تراس کنار یکی از اتاق‌های خواب است و انباری هر واحد، درون همان واحد تعبیه شده است. درب ضد سرقت، آیفون تصویری، رادیاتور، پکیج و کولر برای هر کدام از واحدها در نظر گرفته شده و هر بلوک دارای دو آسانسور است. ظرفیت این آسانسورها به صورت 8 و 12 نفره می‌باشد.

با اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس متوجه خواهید شد که هر کدام از بلوک‌ها دارای 60 واحد هستند که 59 واحد مسکونی است و یک واحد تاسیسات در طبقه همکف قرار دارد. هیچ کدام از واحدها پارکینگ سقف دار ندارند. البته جای نگرانی نیست، زیرا برای پارک کردن خودروی هر واحد، در محوطه اختصاصی هر برج، محل مشخصی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این موارد، هر بلوک دارای دو پمپ آب که یکی مخصوص آتش نشانی و دیگر آب شرب، سه تانکر 4000 لیتری که دو تانکر برای آتش نشانی و یک تانکر برای شرب و یک راه پله اضطراری می‌باشد.

امکانات رفاهی و تفریحی فاز 11

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که کمتر از پنج سال از تاسیس این فاز می‌گذرد؛ یعنی نمی‌توان آن را با سایر فازهای پردیس مقایسه کرد. در حال حاضر، برخی از امکانات لازم و ضروری رفاهی در این فاز فراهم شده و در پی توسعه شهری، سایر امکانات رفاهی و تفریحی در فاز 11، در حال گسترش و توسعه است. در سال 1395، بیش از 4000 واحد مسکن مهر از بلوک‌های زون 4 شمالی و تعدادی بلوک زون 5 در فاز 11 تحویل متقاضیان شد. بعد از آن، کم کم چندین واحد تجاری، کلانتری، مسجد و مراکز آموزشی گوناگون بازگشایی شد.

از امکانات رفاهی فاز 11 می‌توان به چندین مجتمع تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی و…اشاره کرد که همگام با رشد جمعیت این فاز، به سرعت در حال توسعه و ازدیاد هستند. به علاوه، کلانتری فاز 11 که در زون 4 قرار گرفته، به ساکنان این فاز خدمت رسانی می‌کند.

امکانات رفاهی و تفریحی فاز 11

با توجه به اهمیت وجود مراکز آموزشی به عنوان یکی از ملاک‌های مهم برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس، چندین مرکز آموزشی در این فاز مشغول فعالیت‌ اند که از میان آن‌ها می‌توان به مرکز آموزشی دختران معرفت در مقطع دبستان، مرکز آموزشی دختران حافظ در مقطع دبستان، مرکز آموزشی پسران خیام نیشابوری در مقطع دبستان، مرکز آموزشی پسران هدایت در مقطع دبیرستان، مرکز آموزشی دختران خیام در مقطع دبیرستان، پیش دبستانی شادمانه، کتابخانه عمومی آرا و مرکز آموزشی زبان‌های خارجی ارتباط. البته، با رشد جمعیت و گسترش شهری، مراکز آموزشی بیشتری نیز تاسیس و توسعه خواهد یافت.  با مراجعه به پردیس یار، علاوه بر مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید از مشاوره متخصصان ما به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

حمل‌ونقل عمومی

یکی از مسائل پراهمیت که باید قبل از اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس در نظر بگیرید، مسئله حمل‌ونقل عمومی و دسترسی به مناطق گوناگون فاز 11 است؛ ورودی فاز 11 یا بلوار امام خمینی، مانند یک کمربند از تونل سلام شروع شده و تا غرب این فاز امتداد یافته است. تونل سلام نیز به بلوار صیاد شیرازی، آزادراه تهران – پردیس و جاده قدیمی تهران – جاجرود هم راه دارد.

حمل‌ونقل عمومی

اگر موفق به اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس شدید، لازم است بدانید که برای رفتن به فازهای غربی مانند فازهای 1 تا 5 و فاز 9 و 10 و یا شهرهای دماوند و بومهن، با وسیله نقلیه خود ابتدا باید از اتوبان مرکزی فاز 11 پردیس به تونل سلام بروید و بعد از رفتن به بلوار صیاد شیرازی، به سمت میدان امام خمینی حرکت کنید. اما اگر قصد داشته باشید به سمت فازهای جنوبی مانند فاز 8 و یا تهران و شهرستان جاجرود بروید،  پس از خروج از تونل سلام، کافی است تابلوهای مورد نظر را دنبال کنید. اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید، جای نگرانی نیست، چرا که می‌توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. به این صورت که با استفاده از اتوبوس یا تاکسی به میدان امام خمینی رفته و سپس با سوار شدن تاکسی‌ها یا اتوبوس‌های تهران، جاجرود یا بومهن به مقصد خود بروید. البته، در میدان امام خمینی برای مسیرهای میدان نوبنیاد، چهارراه تهرانپارس و متروی فرهنگسرای اشراق نیز تاکسی و اتوبوس قرار دارد. علاوه بر این اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های عمومی شرکت واحد هم برای ساکنانی که به اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس دست یافته‌اند، از مسیرهای خیابان طراوت به طرف متروی فرهنگسرای تهران نیز حرکت می‌کنند.

بررسی قیمت آپارتمان در فاز 11 پردیس

برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس، علاوه بر مسئله توسعه شهری و امکانات رفاهی، قیمت ملک نیز اهمیت زیادی دارد. به طور کلی، املاک شهر پردیس با وجود کم بودن میزان آلودگی و مناظر سبز و زیبا، قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت املاک در تهران دارند. علاوه بر این موارد، پردیس به دلیل فاصله داشتن از تهران از آرامش بیشتری برخوردار است و برای افرادی که به دنبال زندگی در محیطی آرام هستند، گزینه بسیار خوبی است.

فاز 11، به پنج زون یا منطقه تقسیم شده که هر کدام بخاطر ویژگی‌ها و امکانات‌شان از هم متمایز اند؛ در نتیجه قیمت آپارتمان در هر یک از این زون‌ها با دیگری فرق دارد. فاصله زون‌های یک و پنج از مرکز شهر پردیس بیشتر است و در بخش شمالی فاز 11 واقع شده‌اند، اما در مقابل زون سه و چهار به مرکز پردیس نزدیک‌تر اند و در جنوب این فاز قرار گرفته‌اند. اگر داشتن ویو ابدی از مهم‌ترین ملاک‌های شما برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس است، پیشنهاد ما به شما انتخاب آپارتمان در زون یک، دو و یا پنج است؛ چرا که این زون‌ها بهترین منظره‌ها را دارند. اگر به دنبال گران‌ترین زون فاز 11 هستید، باید بگوییم که آپارتمان‌ها و برج‌های خیابان پیمان و طراوت، گران‌ترین املاک فاز 11 هستند. این املاک به دلیل نزدیکی و دسترسی راحت تر به مراکز رفاهی و تفریحی، قیمت بالاتری دارند.

بررسی قیمت آپارتمان در فاز 11 پردیس

اما به طور کلی، مواردی مانند دسترسی بیشتر به مراکز خرید و تجاری، سال ساخت ملک، تعداد ساکنان برج، زمان تحویل، میزان کامل بودن برج، محوطه‌سازی و دیگر موارد بر قیمت آپارتمان تاثیر گذارند. برای آگاه شدن از آخرین قیمت‌ها، می‌توانید به پردیس‌یار مراجعه کنید و با مرتب کردن آگهی‌ها بر اساس پیش فرض مورد نظر خود، بهترین ملک را برای اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس پیدا کنید.

سخن پایانی

با توجه به موارد ذکر شده، فاز 11، یکی از فازهای دوازده‌گانه پردیس است که با سرعت بالایی در حال رشد و ترقی است؛ با اینکه نمی‌توان امکانات ایجاد شده در این فاز را با سایر فازها مقایسه کرد، اما وضعیت توسعه فاز 11 باعث شده تا فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در این فاز و اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس وجود داشته باشد. اندکی فاصله از تهران، وضعیت حمل‌ونقل عمومی، برج‌ها و آپارتمان‌های ساخته شده، آب‌و هوای خنک و پاکیزه، آرامش و مناظر طبیعی زیبا و… باعث شده تا شهر پردیس بسیار محبوب باشد.

سایت پردیس یار، حرفه‌ای‌ترین سایت نیازمندی شهر پردیس است که به آگهی‌های املاک این شهر اختصاص یافته است. به کمک سایت پردیس یار، می‌توانید آگهی‌های مربوط به خرید، فروش، رهن و اجاره آپارتمان در فاز 11 پردیس را مشاهده کنید و با کمک اطلاعاتی که در مورد این فاز بدست آوردید، آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنید. البته، شما می‌توانید از طریق پردیس یار، با مالکان و مشاوران املاک صحبت کنید و سوالات خود را با افراد متخصص در میان بگذارید. و یا اگر خود شما صاحب ملک هستید و قصد فروش، اجاره، معاوضه و… ملک خود را دارید، با قرار دادن مشخصات ملک خود در پردیس یار، برای آگهی خود مشتری پیدا کنید. لازم است بدانید که قرار دادن آگهی در این سایت کاملا رایگان است و لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *