پردیس یار

فاز ۱۱ پردیس اجاره

وبلاگ

26 فوریه 2024 313 بازدید
پردیس یار
فاز ۱۱ پردیس اجاره

فاز ۱۱ پردیس اجاره

امروزه فایل‌های بسیار مختلفی برای متقاضیان در فاز ۱۱ پردیس اجاره و یا خرید وجود دارد؛ اگر به این فکر هستید که در شهر پردیس سکونت داشته باشید به دلیل نوساز بودن این فاز انتخاب مناسبی برای شما عزیزان است‌. به همین خاطر در ادامه این مقاله از سایت پرد‌یس‌یار تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را به صورت کامل با فاز ۱۱، امکانات آن و مکانی برای یافتن بهترین فایلینگ فاز ۱۱ پردیس اجاره، رهن و یا خرید آشنا سازیم‌. پیشنهاد می‌کنیم با ما تا انتهای این مقاله کوتاه و کاربردی همراه بمانید تا بتوانید با هر نوع بودجه مناسب‌ترین و بهترین آپارتمان با  حداکثر امکانات مورد نیاز خود برای سکونت را پیدا نمایید و دیگر در املاک‌ها به جستجو نباشید.

فاز ۱۱ پردیس در کجا واقع گردیده است؟

شهرک پردیس یا همان شهر پردیس یکی از شهرهای اطراف تهران است که به سبب قیمت پایین‌تر ملک امروزه افراد بسیاری به فکر سکونت در آن می‌افتند. این منطقه و شهر از فازهای مختلفی تشکیل شده است که جدیدترین آن فاز ۱۱ پردیس اجاره، رهن و خرید در آن وجود دارد؛ است.

اگر دلتان می‌خواهد بدانید این فاز منحصر‌به‌فرد در کجا قرار گرفته است؛ بایستی ذکر نماییم که این فاز ویژه در نه کیلومتری از غرب میدان امام شهر پردیس و هم‌چنین شمال آزادراه تهران پردیس و ۲۵کیلومتری تهران بر روی رشته کوه‌های البرز واقع گردیده است.

فاز ۱۱ پردیس در کجا واقع گردیده است؟

معرفی سایت پردیس‌یار

یکی از سایت‌های املاک آنلاین با فیلترهای مختلفی برای جستجو و پوشش کامل املاک منطقه شهر پردیس به ویژه فاز ۱۱ پردیس اجاره، رهن، خرید و غیره سایت پردیس‌یار است‌. از طریق این وب‌سایت بدون سر زدن به املاکی‌های مختلف در شهر پردیس می‌توان با سرعتی بسیار بالا نسبت به انتخاب ملک و واحد دلخواه خود اقدام نمود.

به عبارتی دیگر شما عزیزان می‌توانید بسته به نیاز خود که دلتان می‌خواهد آپارتمان شما دارای چه مساحتی باشد، چند اتاق خواب داشته باشد، مجهز به سرویس بهداشتی مستر باشد، پارکینگ، انباری، آسانسور داشته باشد ملک خود را از این املاک انتخاب نمایید.

در فاز ۱۱ پردیس اجاره یا رهن در چه بخش‌هایی انجام می‌گیرد؟

جالب است بدانید که همانند سایر فاز‌ها فاز یازده پردیس هم از یک سری زون و نواحی مختلف تشکیل شده است که در کل تعداد این زون‌ها پنج تا می‌باشند.

در فاز ۱۱ پردیس اجاره یا رهن در چه بخش‌هایی انجام می‌گیرد؟

کدام زون از لحاظ امکانات بهتر است؟

اگر این سوال برایتان پیش آمده است که در بین این پنج ناحیه مختلف امکانات کدام یکی بهتر و بیشتر است؛ بایستی بگوییم که زون یک، چهار و پنج بهترین‌ها هستند. البته در تمامی زون‌ها آپارتمان‌هایی با معماری و نمای داخلی و ظاهری بسیار زیبا و امکانات مختلف همچون پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی، سیستم اعلام حریق، آنتن سراسری و غیره وجود دارد.

اما چیزی که سبب منحصر‌به‌فرد شناخته شده سه زون یک، چهار و پنج فاز ۱۱ پردیس اجاره، رهن و خرید گشته است قرارگیری ساختمان‌های این سه ناحیه بر روی بلندی و ویو بهتر آن‌ها است. به همین خاطر امروزه افراد بیشتری ترجیح می‌دهند در این سه ناحیه از فاز ۱۱پردیس سکونت داشته باشند. از طریق سایت پردیس‌یار شما عزیزان می‌توانید به سرعت بهترین ملک در این نواحی را برای سکونت دائم یا رهن و اجاره موقت بیابید.

آیا از لحاظ ساختاری ساختمان‌های موجود در فاز یازده پردیس یکسان هستند؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که بله همه واحدها و ساختمان‌های موجود در فاز ۱۱ پردیس اجاره و یا رهن از لحاظ ساختار کاملا با هم برابر هستند و به همین دلیل ظاهر این شهر همانند شهرهای خارجی مرتب و تمیز است.

آیا از لحاظ ساختاری ساختمان‌های موجود در فاز یازده پردیس یکسان هستند؟

به دلیل فاصله با تهران آیا امکانات مختلف به صورت کامل در این شهر وجود دارد؟

برای بسیاری از افراد به خصوص والدین دارای فرزند محصل، یکی از دغدغه‌های اصلی این است که آیا در شهر پردیس و به ویژه فاز ۱۱ پردیس اجاره امکانات مناسب آموزشی وجود دارد؟ بایستی بگوییم بله! در این فاز ویژه انواع مراکز و مدارس آموزشی مختلف در سنین مختلف نظیر دبستان و دبیرستان برای انواع دختران و پسران محصل وجود دارد. بنابراین؛ شما والدین گرامی بدون دغدغه‌ای خاص می‌توانید کودکان خود را در این مدرسه ثبت نام نموده و با بودجه‌ای مناسب نسبت به تهران در این مکان ساکن گردید.

بررسی انواع زون‌های فاز یازده پردیس و کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام

همان‌طور که اشاره نمودیم شهر پردیس و فاز یازده آن از پنج زون و بخش مختلف تشکیل شده است که در زیر اندکی به معرفی بیشتر امکانات و تعداد واحدهای این فاز خواهیم پرداخت.

  • زون یک

مرتفع‌ترین زون فاز ۱۱ پردیس اجاره دارای ۱۰۹ بلوک و ۶۴۳۱ واحد است.

  • زون دو

این زون دارای ۷۴۳۴واحد در ۱۲۶ بلوک است که در قسمت شرقی فاز یازده پردیس واقع گردیده است.

  • زون سه

۶۵۴۹ واحد این زون که در ۱۱۱بلوک قرار دارند از قسمت مرکز تا جنوب فاز یازده کشیده شده‌اند.

بررسی انواع زون‌های فاز یازده پردیس و کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام

  • زون چهار

زون چهارم در اصل از دو قسمت مختلف تشکیل شده است که یکی در بخش شمالی تا مرکز و دیگری در بخش جنوبی کشیده شده‌اند. در کل در این زون ویژه ۶۴۹۰ واحد در ۱۱۰ بلوک کشیده شده‌اند که هر نیمه دارای ۵۵ بلوک است.

  • زون پنج

این زون در قسمت غربی فاز ۱۱ پردیس اجاره قرار دارد که دارای ۶۳۷۲ واحد در ۱۰۸ بلوک است.

علاوه بر امکانات آموزشی در منطقه فاز یازده پردیس چه نوع امکاناتی وجود دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره نمودیم، در فاز ۱۱ پردیس اجاره و رهن واحدهای آن به وفور در حال انجام است و امکانات متعددی در آن وجود دارد که در قسمت‌های بالاتر در رابطه با امکانات آموزشی و مدارس به صورت کامل صحبت نمودیم. حال بایستی بگوییم علاوه بر امکانات آموزشی متعدد در این فاز ویژه با طرفداران فراوان انواع مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های مختلف، کلانتری، وسایل حمل و نقل عمومی متعددی وجود دارند.

برای سکونت در این منطقه به سایت پردیس‌یار مراجعه و بسته به فیلترهای دلخواه خود نظیر تعداد اتاق خواب و سایر فاکتورها و بودجه بهترین آپارتمان را برای سکونت بیابید.

قیمت آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس اجاره و یا رهن آن چگونه است؟

اختلاف قیمت چندانی بین فاز یازده و سایر فازهای پردیس وجود ندارد. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده قیمت واحدهای مختلف آپارتمانی موجود در این منطقه به سایت پردیس یار مشاهده و پس از پیدا کردن فایل مورد نظر خود از قیمت آن مطلع گردید و پس از بازدید نهایی از ملک مورد نظر نسبت به رهن، اجاره و یا خرید آن اقدام فرمایید.

قیمت آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس اجاره و یا رهن آن چگونه است؟

از تمامی شما عزیزان که تا پایان مقاله فاز ۱۱ پردیس اجاره از سایت پردیس‌یار همراه ما بودید کمال تشکر را داریم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *